Felanmälan uteblivet SMS

Vi arbetar tillsammans med vår leverantör av SMS-tjänst för att följa upp uppgifterna om att vissa kommuninvånare inte får SMS-meddelanden trots att de borde vara registrerade i SMS-systemet.

Under torsdag 12 juli samt under torsdag 19 juli gjorde Lerums kommun SMS-utskick till invånare i Lerums kommun. För att vi ska ha ditt mobilnummer registrerat i vårt system krävs det att du har ett mobilabonnemang (ej kontantkort) samt har mobilen skriven på den adress som du bor. Du kan även få våra SMS om du har gått in och registrerat din mobil på lerum.se/sms. En del kommuninvånare hör nu av sig till oss och säger att de inte fått dessa SMS. Om du är en av dem som inte fick SMS ber vi dig att felanmäla detta genom att fylla i nedanstående uppgifter. Vi kommer kontakta vår leverantör och undersöka vad som blivit fel.

Om du vill ha information om hur dina personuppgifter behandlas för denna e-tjänst, läs mer längre ner på sidan under Ladda hem.

Felanmälan uteblivet SMS
Förnamn:
Efternamn:
Mobilnummer:
E-postadress:
Postadress:
Postnummer:
Ort: