Servicegarantier En servicegaranti talar om vad kommuninvånarna kan förvänta sig av kommunens service och tjänster. Du kan läsa mer och skicka en felanmälan om varje servicegaranti genom att klicka på länkarna här nedan. E-post till kommunen Brev till kommunen Kontakt med kommunens kundmottagningar Uppfyller vi servicegarantin? Om du vill klaga på hur kommunen lever upp till servicegarantierna kan du göra det i det formulär som finns under varje servicegaranti (klicka på någon av länkarna ovan). Du kan också kontakta Lerums Kundcenter KomIn, antingen via e-post kommun@lerum.se eller per telefon 0302-52 10 00.Om du vill ha svar på ditt klagomål måste du lämna namn och e-postadress eller telefonnummer så att vi kan nå dig. Ditt klagomål blir offentligt Det klagomål du lämnar blir en så kallad allmän handling som i de flesta fall är offentlig, vilket betyder att den får läsas av andra. Läs mer om allmänna handlingar via den här länken.