Logotyp, grafisk profil

Lerums logotyp

År 2007 fick Lerum en ny logotyp
och slogan. En logotyp är en bild som
ska visa vad en kommun eller ett företag är. 
Man kan också säga logga.
Lerums logotyp är en väv med trådar i många färger.
Väven visar att Lerum består av många olika saker.
 

Lerums slogan

Lerums slogan är Mer än du tror. En slogan är
en mening som ska visa vad en
kommun eller ett företag är.
Lerums slogan visar att Lerum har mycket
mer än vad de flesta vet om.
Beställ logotyp
Användning
Hur hög kommer logotypen att bli vid publiceringen
Vill du ha logotypen i liggande eller stående format?


Filformat:



Övriga upplysningar (exempelvis negativt format):
Namn:
Företag/organisation:
Din e-postadress:
Telefon:

Download