Google Translate
Lerums kommun hänvisar på denna sida till webbverktyget Google Translate som är en automatisk översättningstjänst. Lerums kommun kan inte garantera att översättningen är totalt riktig.
Välj språk i rullgardinsmenyn till höger. Hela webbsajten översätts.
För att återvända till Svenska, klicka på Lerums logotyp i sidhuvudet, eller skriv www.lerum.se i adressfältet.
Vill du ha personlig hjälp är du välkommen att ringa Lerums kommuns växel 0302-52 10 00. Personalen pratar svenska och engelska.
Gå tillbaka till startsidan
English
Lerums kommun reference on this page to Google Translate which is an automatic translation service at internet. The Municipality of Lerum can't guarantee total accuracy of the translation.
Select your language in the drop down menu to the right and the entire website will be translated in a few seconds.
To return to Swedish, click at Lerums logotype at the header, or type www.lerum.se in the address bar.
If you want personal guidance, please call 0302-52 10 00. The staff speaks Swedish and English.
Go back to the startpage
Deutsch
Google Translate ist eine automatische Übersetzung Service. Lerum kann nicht garantieren, dass die Übersetzung vollständig richtig ist.
Sie können die ganze Seite mit Google Translate Übersetzen. Wählen Sie bitte eine Sprache aus dem Dropdown-Menü auf der rechten Seite.
Rückkehr zum schwedischen, klicken Lerums Logo in der Kopfzeile, oder schreibe www.lerum.se in der Adressleiste.
Für persönliche Hilfe, rufen Sie bitte 0302-52 10 00. Das Personal spricht Schwedish und Englisch.
Um Zurück zur Startseite